Every day is a new opportunity
to change anything.


1/3

En ny månad i livet har nu kommit och som jag alltid säger och tänker, nu hoppas jag på en bra månad men man ska ju som sagt alltid ta dagarna som dom kommer, dag för dag så jag forstätter så. Imorse blev jag iaf väckt av Angelica, låg och drog mig en stund med skön musik i öronen coh klev sedan upp och började städa och blev klar för en stund sen. Nu väntar jag på att klockan ska gå, så jag får ta bussen till stan och sedan tåget vidare till Sundsvall för möte hos AF. 
 
Imorgon är det dop för finaste Emelina, jag är rätt säker på att det kommer bli riktigt fint dop! Nu är det dags för musik i öronen och glida runt och kika lite. Sköt inte om er! 
 
  
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback