Every day is a new opportunity
to change anything.


11/3

Hemma från huvudstaden, kryssning och en zebbe och wille kväll. Kryssningen är ett minne för livet, helvete vad roligt jag hade! Och det tackar jag alla för som var med. Något som vi måste göra! Förutom kryssningen så har jag och Angelica bara tagit det lugnt, umgåtts med hennes barn och haft myskvällar och mys dagar. Det känns riktigt skönt att få vara hemma, sova i sin egen säng och vila upp sig riktigt. Imorgon tänker jag sova lääääääänge, men jag kan nog svära på mitt högra ben att jag kommer vakna tidigt som fan bara för det. Och för engångs skull så ska det bli skönt att få sova själv, bre ut sig hur mycket man vill.. Det har jag längtat efter! (konstigt nog) 
 
Imorgon är det ännu en zebbe och wille kväll, är riktigt glad att dom är tillbaka, som jag saknat dessa kvällar! Bara rå om dom och mysa. Mina fina grabbar :) Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät med lite skön musik på i bakgrunden. Trött som fan så ska nog bädda om mig själv och slå på en film att somna till. För övrigt så kan jag ju säga att jag saknar min mamma, så sjukligt mycket. Måste nog ta mig i kragen och träffa henne snart, OCH jag saknar min pappa, min syster och min farmor i Härnösand också. Blä, hatar saknad.  
 
Ja, vad ska jag mer skriva. Att jag mår helt okej för engång skull, känns riktigt skönt faktiskt för er som ville veta det! Inga negativa tankar än så länge, och tack för det! En dag i taget och inte alltihop på engång. Detta kommer bli bra till slut, jag ska gå min egen väg och jag ska nå mitt mål i livet. Punkt slut.
 
Kan väl bjuda på en bild bara för att jag är så snäll. Återkommer! Puss.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback