Every day is a new opportunity
to change anything.


tidsfördriv.

Visste du att:
 
att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - Minns icke
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - alldeles för mycket ibland
att jag inte gillar - falska personer
att jag avskyr när folk - sviker
att kärlek är - en mycket fin känsla ibland
att jag gillar att - skratta
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - söndags
att min mobiltelefon - helt okej
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag bara somna om
att idag har jag - varit med camilla och emelina på stan
att jag just nu tänker på - att jag saknar närhet
att i kväll ska jag - hjälpa pappa
att i morgon kommer jag - det ser vi då
 
Har du:
piercingar? tungan, navel, näsa och öron
Syskon? tre systrar
Jobb? lite då och då
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? flera gånger
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? självklart
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i mindre än en månad? nej
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? ja
 
Vad:
Längtar du till mest just nu? till helgen och måndag
Ska du göra i helgen? umgås med joel hoppas jag.
Har du för kläder på dig? mjukiskläder
Gjorde du igår? hängde hemma bara
Ska du göra i sommar? leva livet
Åt du senast? soppa
Har du för mobil? iphone 4s
Vad köpte du senast? cigg



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback