Every day is a new opportunity
to change anything.


försvinn, låt mig vara.

Svarta ögon som bara talar ilska, varför vill du göra illa mig hela tiden? Vad gör jag för fel för att förtjäna detta? Vill du se mig lida livet ut, tills jag tar mitt sista andetag? Jag funderar ofta hur livet hade sätt ut om jag aldrig nånsin hade träffat på dig, jag hade förhoppningsvis inte känt denna smärta och jag hade nog inte heller blivit slagen. Jag hade nog inte haft denna förbannade rädlsa som funnits i så pass många år. Kommer jag aldrig få leva utan rädsla? jag har tappat hoppet, spelar ingen roll hur mycket jag kämpar, krigar så kommer jag aldrig vinna över den. Känns som det är såhär jag kommer leva, tills den dagen du eller jag tar våra sista andetag. Varför? Jag vill leva, utan rädsla och smärta. Jag vill inte ha detta liv, försvinn... Jag hatar dig, jag hatar dig så jävla mycket. 
 
Jag har gått vidare, för länge sen. för flera år sedan, gör det du också. Du kommer ALDRIG få mig på det sättet som du vill ha mig, aldrig nånsin. Släpp mig, låt mig vara. Gör du såhär med alla andra också? Eller är det bara jag? Tycker du att jag förtjänar detta? Känna smärta.. Jag har alltid försökt låtsas som inget gör ont, men allt gör ont hela tiden, dagligen. Ända sen första slaget kom, nuddade min kropp... Jag borde kanske inte vara rädd, du förtjänar inte min energi eller min rädsla. För jag är en bätte mäniska igentligen, men jag känner mig så jävla liten, värdelös och ibland känns det som att jag inte borde finnas.. Jag önskar du kunde känna såhär, som jag gör. För att du förtjänar att känna så, det är DU som ska känna dig värdelös, inte jag. 
 
För jag är en god människa, du är en ond med svarta ögon och ett tänkande som inte går att beskriva, eller tänker du ens? tänker du hur mycket smärta du egentligen ger en människa? Hur mycket smärta jag bär... En dag, när jag är redo ska jag inte längre vara rädd. Även om jag egentligen inte orkar så ska jag kriga vidare, en dag ska jag visa att jag inte är rädd och att jag inte är en dålig människa, enligt dig. Det är du som är OND, jag är god..
 
 
--
idiot, försvinn, stick.. Låt mig vara!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback