Every day is a new opportunity
to change anything.


6/6

S T O L T S V E N S K!!! Sveriges dag tillbringades nere på stan, lunch på donken. Gick runt där och kollade på alla aktivieter som fanns nere på stan. När vi alla blev less på träffade vi upp syrran och ungarna, jag och Mari åkte med ut till fläsian för glass och kaffe. Jag fick även träffa min lillan som kom förbi! <3 Freddan och Yvonne kom och hämtade oss vid kvart över fyra ungefär, nu ligger Mari utslagen på soffan och jag ligger i sängen med datorn på kaggen, Yvonne är ute och räner med sonen sin men hon kommer nog sedan då middagen ska värmas och lagas ihop. Ikväll hoppas jag att få umgås med J, annars vet jag inte alls vad som händer. En promenad eller något kanske, vem vet. Återkommer!
 
livet är ingen dans på rosor, så ta av dans skorna.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback