Every day is a new opportunity
to change anything.


4/6

Helgen tillbringade jag i Härnösand med min syster och hennes barn, helgen bestod av massa lek och bus på gården, tivoli och marknad, grillning och promenad ner till hamnen så barnen fick leka av sig i vattnet och bygga sandslott. I söndags blev vi hämtad av Sofies pappa, väl hemma så la jag mig i sängen efter en skön dusch. Yvonne kom förbi på kaffe som slutade med fruktsallad och övernattning, och jag är inte den som tackar nej till sovsällskap. I måndags tog vi det lugnt hemma hos Yvonne bara, slutade med att jag åt middag här och sov över.
 
Idag var det möte på förmiddagen tills Yvonne mötte upp mig på stan så travade vi vidare mot Foto affärn och hämtade Freddans studentskylt, så nu har vi gjort ordning den och även tagit oss varsin karamell latte. Just nu gör vi inte mycket alls, Yvonne ska packa lite kläder tror jag så vi kan åka vidare mot mig för middag och övernattning. Min lilla särbo! Kanske återkommer med ett inlägg ikväll eller så hörs vi när vi hörs.
 
--
 
Som två trasdockor så ska vi bli hel tillsammans.
tillsammans är vi starkast, tillsammans klarar vi allt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback