Every day is a new opportunity
to change anything.


12/6

Kan börja detta inlägg med att jag skulle seriöst kunna döda för en fet stor pizza, eller kanske inte riktigt döda.. men nästan! Så less på denna flytande föda så det finns inte, konstant hungrig, illamående och så jävla trött.. När man är ny opererad har man väl rätt och klaga lite? Försöka få någon som tycker synd om en.. Aja, imorse åkte jag iaf in till stan med pappa för att tillbringa min dag med Camilla, innan jag träffade henne så åkte jag ut på lite ärenden med min fina farmor. Jag och Camilla har hängt på stan hela dagen, skrattat och pratat om allt mellan himmel och jord, alltid lika skönt att träffa henne, synd att jag inte hann träffa Mia bara.. men nästa gång! Vid tre åkte vi hem mot byn, tog mig en liten powernap innan vi åkte ut och kollade veden som vi ska ta hem från Malvika imorgon, vi hann även med ett besök hos grannen som bjöd på hemmagjord glass och kaffe. Satt fint i kaggen!
 
Väl hemma igen satt jag mig vid datorn, kikade runt lite och nu har jag precis tryckt i mig en tallrik med fil och sylt, kan lova er att om en halv timme är jag hungrig igen.. Vill bara att detta ska läka nu så jag kan äta normal mat. Imorgon vankas det jobb hemma på gården, lasta in och ur ved ur bilen... Trots mitt mående så gör man väl allt för sin pappa?:) Iaf jag. Nu ska jag ta sista kvälls ciggen och gå upp på rummet och krypa ner i min säng och hoppas på en bättre dag imorgon.
 
SNÄLLA, KÄRA ÄLSKADE SÅR I MIN TARM, LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK FOOOOOOORT... min mage skriker efter mat!!!!!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback