Every day is a new opportunity
to change anything.


10/6

Hallå där! Nu när jag inte har något för mig och inte orkar göra något så kan jag passa på att bjuda på ett inlägg. Veckan har jag tillbringat med Yvonne, och även Mari som kom ner och var här 2 dagar. Vad vi har gjort, oj.. Ja har ränt på stan, gjort goda middagar och garvat läppen av oss tusen gånger om. En underbar vecka har jag haft! I helgen har jag varit med Yvonne, i fredags blev det grillning hos Diana innan mari skulle ta bussen hem, efter det så gick jag hem och var med Joel en stund, därefter kom Yvonne och Freddan hit. Vi åkte ner på stan och kikade lite, lördag gjorde jag och Yvonne inte så mycket, degade och åt mat innan vi drog på oss party kläderna och bestämde oss för att åka till Lojz på bartömmning, en fruktansvärt bra början och slutet vill jag inte ens prata om. Jag övernattade hos Lojz, åkte hem runt 1, mötte upp Yvonne för lite bakishäng. Sen la jag mig och sov tills Joel ringde, gjorde mig ordning och gick ner till honom för filmkväll, vid 10 la vi oss och tittade på Morgon och Ola-Conny tills vi somnade. 
 
Vaknade imorse så drog jag på mig kläderna, kramade Joel hejdå och åkte upp på sjukhuset för operation, allt gick bra och nu är jag hemma, nerbäddad under täcket och har tillbringat min dag i sängen framför filmer. Just nu pratar jag med Emelie i telefon, nu är det inte långt kvar tills hon kommer hit. äääääntligen! som jag längtar. <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback