Every day is a new opportunity
to change anything.


22/7

Hallå där! Nu finner jag tid så jag slänger in ett inlägg, veckan har jag tillbringat med mina grabbar Zebbe och Wille, mamma Anna är tillbaka varannan vecka, helgen tillbringades också med mina fina pojkar. Vi har varit ute och lekt, ätit gott, tittat på film och ätit massor av go saker! I fredags åkte Emelie hem också, mycket tråkigt! Men om ca 2 veckor är hon tillbaka igen, Igår tillbringade jag kvällen med Joel, vi tittade på filmer och bara myste. J tyckte att det var godmorgon vid halv nio imorse, vi har bara degat sen vi klev upp, druckigt kaffe oså. Vad som vankas idag har jag ingen aning om, mer än att vi ska äta en god lunch! 
 
Nån dag här i veckan så åker jag hem till pappa också, saknar honom och min systser så jag tror jag dör snart! så på torsdag bär de av till Härnösand, till min fina lilla familj. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback