Every day is a new opportunity
to change anything.


Tidsfördriv när man inte kan sova

 Berätta om din allra första kärlek.
Första seriösa kärlek? .. Isåfall var det Marko. 

Vad gör du när du vill visa någon att den är speciell?
haha, ja.. jag försöker väl visa att den personen är speciell, det blir ju bara automatiskt.. 

Vem är din allra allra bästa vän och varför?
Jag har ingen allra allra allra bästa vän, jag delar olika med alla mina vänner och jag lägger ner energi på dom som får mig att se framåt och må bra. Och ni vet vilka ni är och ni vet också att jag älskar er, över allt annat.

Berätta om den mest romantiska stunden i ditt liv.
Men ååh.. inte vet jag. hade jag haft en pojkvän så hade jag ju skrivit nått om honom, men när jag inte har någon pojkvän så vettefan.. 

Hur dumpar man en käresta?
Alltid öga mot öga och i ärlighet.

Om du skulle fria (eller redan har gjort det), hur skulle du göra det (eller hur gjorde du det)?
jadu, den frågan vet jag inget svar på. Har inte funderat så långt ännu!

Vem ringer du först om det har hänt något riktigt viktigt i ditt liv?
Pappa

Har du ristat in initialer i ett hjärta på ett träd?
Ja, mitt eget på ett träd i sommarstugan.

Berätta om din första kyss.
Första kyss, när? När jag var 14 år eller första kyssen med någon ny kille? Men den var säkert mysig.

Vem är din nyaste godaste vän?
Mina vänner. Vadå nyaste?

Vad är ditt bästa romantiska filmtips (man bör börja gråta när man ser den)?
The last song.

Har du vänner som du inte har kontakt med så ofta, men som du vet att alltid finns där?
Ja absolut

Har du någon gång "gjort slut" med en kompis? Varför?
Vi gick väl inte ihop helt enkelt.

När sade du första gången "jag älskar dig" åt någon?
Det var till Marko.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback