Every day is a new opportunity
to change anything.


tack för att ni finns

Min tacksam över att ni finns i mitt liv går inte att beskriva med ord, att ni alltid finns där och lyssnar. Ger mig olika råd för att leda mig till rätt väg i livet, hur ni lyckas har jag ingen aning om. Men ni får mig att må bra, i eran närhet. Ni lyckas alltid att få mig att skratta när jag egentligen bara vill lägga mig ner och gråta. Ni har helt underbara barn som får mig att vilja leva. Ni är två fantastiska föräldrar och det syns så väl att era barn älskar er överallt annat. Ni har gett mig fantastiska minnen som jag kommer bära med mig livet ut. Vi har även haft våra dåliga stunder men jag är rätt säker på att det är dom stunderna som har gjort våran vänskap så otroligt stark. Jag är så otroligt tacksam för allt ni gör och mest tacksam över att ni finns, jag tror inte att ni har någon aning hur mycket ni betyder för mig. Och jag fattar inte hur ni lyckas vara såna fantastiska människor? 
 
Hur jag än försöker tänka när allt känns tungt så kommer ni alltid med dom enklaste förklaringarna som får mig att tänka om och får ett leende på läpparna. Ni har alltid ett svar på dom frågorna som är så otroligt komplicerade för mig. När allt känns tråkigt och mörkt så får ni allt att lysa upp, ni får mig att känna mig stark när jag är som svagast. Mina fina vänner, tack för att ni finns och tack för att ni vill vara mina vänner. 
 
jag älskar er, till månen och tillbaka.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback