Every day is a new opportunity
to change anything.


2/1

Åkte och hängde med Yvonne igår, hade kaffe häng och spelade Wii, en mycket trevligkväll. Innan vi kröp ner i sängen så tröck vi oss varma mackor med skinka, hemmagjord svamp stuvning och ost. Satt som en smäck i kaggen till kvällsfika kan jag ju säga. Idag blev jag väckt av Lojz som frågade om jag ville ha pojkarna så hon kunde jobba och jag självklart tog jag dom. Finaste Zebbe och Wille. Vi har ätit lunch, efter det tog jag och Zebbe en powernap. Nu leker dom i rummet så det står härliga till, Emelie kom precis också och gav oss sällskap.
 
Vad det blir för middag har jag ingenaning om, men kvällen består av badning av barn och film i soffan. Nu ska jag glo i frysen och se vad de blir för middag. Återkommer nån annan gång. Peace
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback