Every day is a new opportunity
to change anything.


20/1

Har inte blivit så mycket bloggande när man har haft två fina grabbar att ta hand om. Men nu är min barnvecka över,  ganska tråkigt för vad ska man hitta på nu då? (Människan som måste ha nått att göra hela tiden) Idag när jag blev barnfri tog jag mig en promenad hem, väl hemma så kröp jag ner under täcket framför en Wallander film och tog sedan bussen till Yvonne för att hälsa på, blev bjuden på kaffe och även middag som bestod av köttgryta och ris. Satt som en smääääääck i kaggen! Super gott. När maten hade smält så travade jag vidare för att besöka mamma en sväng, 
 
Fick sedan ett sms av Micke, han och Lojz bjöd på kvällskaffe som har blivit en vana varje kväll innan man ska trava hemåt. Dom bjöd även på taco chips med smält ost och tacosås på, mysigare kvällsfika! En perfekt söndag med andra ord. Nu ligger jag i sängen med datorn i knät med skön musik i öronen, skulle behöva packa också.. Men orken finns inte där nu, får kliva upp tidigare imorgon och packa om jag ens lyckas somna inatt, en stor fråga. 
 
Imorgon lämnar jag Sundsvall bakom mig ett par dagar framöver, känner att det är dags för lite miljö byte. Ska bli riktigt skönt att få träffa lite efterlängtade vänner som jag saknar mer än någonsin just nu. Och framförallt få lägga tankarna på lite andra saker, jag är rätt säker på att jag kommer få en fin vecka. 
 
"Här i livet, men ta ingenting för givet, för snabbare än du tror kan allt bli rivet.
Min position, i livet är som, sagan som började ”det var en gång”.

Maskrosbarn är en förlorad själ, de säger tiden läker alla sår,
Vi säger, den som lever får se, om och när,
Maskrosbarn är en förlorad själ, vilsen men inte ensam"



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback