Every day is a new opportunity
to change anything.


6/2

Hallå där! Nu var det ett tag sen jag delade med mig lite av mitt lilla liv. Jag har flyttat in i min lilla lägenheten som jag trivs fruktansvärt bra i, tack till mina fina tjejer Emelie och Lojz som har hjälpt mig. Innan flytten hann jag även med en otroligt fin begravning, ett sista farväl till Edit. Hoppas du sover gott nu, lilla ängel. I helgen som var firade jag inflytten med alkohol och fina människor. Måndag tillbringade jag på drakborgen med familjen Karlsson och kvällen hos Visse på kafferep och spelade ett jävla cp spel som jag förlorade på, (nej jag är absolut ingen dålig förlorare) Igår hängde jag med min syster som var på besök, och hann även med en stadsrunda, kvällen blev det spel och kaffe häng hos Lojz. En fin kväll med fina vänner med andra ord!
 
Jag blev även uppringd av Sundsvalls kommun igår eftermiddag om jobb, så idag hade jag första dagen på Forskarens förskola, som gick väldigt bra. Riktigt fina barn och fin personal. Tummen upp! Var hemma vid halv sex ungefär, då kirrade jag och Emelie ihop en enkel middag, varma mackor fick det bli idag. Smakade bra och kaggen blev glad över lite mat! Har även haft Malin och Freddan på kaffebesök, Malin är fortfarande kvar. Just nu gör vi typ ingenting, Emelie ligger på golvet och spelar nått barnspel och Malin springer runt och pratar i telefon och jag sitter här och fryser ihjäl.... Ikväll tänkte jag ta en promenad, men hoppar nog över den och lägger mig rikigt tidigt istället, imorgon vankas det ännu mera jobb! 
 
Helgen består av spelkväll på fredag hos Visse och drinkar på lördag med fina tjejer. På söndag ligger jag ner bäddad under täcket. Nu vet ni det också.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback