Every day is a new opportunity
to change anything.


10/12

Ännu en dag är slut på den här veckan, och jag skuttade hem med ett mindre leende på läpparna denna dag. Hej och välkommen magsjuka till Storkens förskola. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån det, men med min otur så åker väl jag också på det... När jag kom hem så hade syrran gjort lax och potatis, suuuuuuper gott!!! Vi degade lite efter maten tills det var dags för lite hemma sysslor, hon städade över våningen medans jag tog tag i all rentvätt och soterade det i rätt högar oså. Nu ligger jag nerbäddadd i sängen, ny duschad och musik i öronen. Så jag tänkte passa på och dela med mig några ord om min dag när jag ändå finner tid och lust. 
 
Ikväll blir det godnatt tidigt, fem-halv sex ringer klockan och då är det dags för uppstigning. Imorgon ska jag vara med på öppningen för första gången så det ska bli spännande. Se något nytt och lära mig mer av deras rutiner är aldrig fel, jag älskar allt nytt som händer oavsett vad det är. 
 
Just nu vill jag ha helg, sova ut. Och framförallt fira min fina bror som fyller år på torsdag, liten blir stor liksom. Lääääääängtar!!!!!
 
 
-
Saknad, det är den känslan som gör ondast.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback