Every day is a new opportunity
to change anything.


26/8

Helgen har spenderats hos pappa, torsdagen så lagade jag ihop en god middag till oss två, resten av kvällen bestod av att kolla på serier och somna tidigt, för fredagen skulle vi tydligen ut på äventyr, vi utforskade vägvärket i Sundsvall och gick en sväng på stan innan det blev birsta och mat stopp i Söråker, sedan åkte vi hemåt för en stadsvandring i Härnösand, där syrrans present skulle handlas. Lördagen var det kalas hela dagen, kvällen tillbringade jag i stugan med farmor, en bättre lördag med andra ord. Söndag var det dags att vända hemåt, mot Sundsvall och så snäll som pappa är så skjutsade han hem mig, så man slapp sitta på en buss. När jag väl var hemma så kom Joel, vi åt pizza och degade framför tvn hela kvällen.
 
Idag har vi hängt i varsitt soffhörn innan det var dags att åka till Skönberg och köpa ett par skor och gjorde även ett kaffebesök hos Yvonne. Ikväll tänkte jag åka till mamma och överraska henne med att hon får en sov kompis ;)
HÖRS.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback