Every day is a new opportunity
to change anything.


22/8

Hallå där! Bloggandet går upp och ner, jag vet. Men jag slänger in ett inlägg lite då och då jag känner att jag har tid och lust för det, veckan har varit sådär.. Men nu har jag iaf landat hos pappa där jag tänker tillbringa min helg, här blir det kalas för min fina syster som fyller år på lördag och på kvällen vankas det ett par groggar och lysafton i hamnen, där dom tänder massa ljus över hela havet och det bjuds även på musik och grillat till middag.
 
Idag har vi inte gjort så mycket, jag lagade ihop en god middag till mig och papi, sen somnade jag på fotöljen efter ha tittat på skilda världar, annars så har jag bara gosat med våra nya familjemedlemmar, Olle och honan är namnlös för tillfället, men pappa kallar henne för Rut så det kommer väl sluta med att hon heter så... Imorgon ska jag och pappa ut på äventyr hela dagen, ska bli rikrigt roligt. Så imorgon ringer klockan halv åtta. vad kvällen erbjuder återstår och ser. Slänger in ett inlägg om mitt och babas äventyr imorgon, hörs!
 
Här har jag och Olle myst ikväll, i fotöljen framför datorn med musik.
(Bild på "Rut" kommer de också.)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback