Every day is a new opportunity
to change anything.


12/8

Imorse blev jag väckt av att Joel ringde, som tyckte att det tydligen var jätte roligt att väcka mig :P men jag lyckades somna om till 11 då syrran stack in huvudet och tyckte att det var dags för mig och Em och kliva upp, alla tre låg i sängen och pratade strunt tills vi klev upp och käkade frulle, idag har vi gjort ärenden på försäkringskassan innan Mari tog bussen hem till Härnösand igen, kramade henne hejdå sedan åkte jag och Em till Yvonne och tog en kaffe, vi lyckades även lura med henne ut i regnet för att åka och kolla på en lägenhet till mig, som var liten men helt ok för mig. Bättre med ett litet tak över huvudet än inget alls. Så nu får man hoppas på det bästa! 
 
Yvonne hoppade på bussen hem till Skönsberg medans vi åkte vidare hem till mig, nu sitter vi här och lyssnar på gammal musik, sjunger med samtidigt som Em packar sin resväska.. Hon tänker tydligen lämna mig imorgon och åka hem till sin hem stad, Östersund... Mycket tråkigt! Men det dröjer inte länge tills vi ses igen. Som tur är! 
 
Vad som händer mer ikväll kan jag tyvärr inte berätta, för det händer inte så mycket mer.. Kanske lite kvällsfika kaggen ska få, eller så hoppar jag över det och slänger röven på soffan tills det är dags att krypa ner under täcket. Imorgon har jag inga planer, mer än att jag ska säga hejdå till Em och förhoppningsvis umgås med Joel på kvällen.  Det var allt för denna gången. PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback