Every day is a new opportunity
to change anything.


11/8

Ja nu är drakbåtsfestivalen över för detta år också, och kan även meddela att jag satt inte ens min fot där i år. I fredags myste jag med min syster Sofie och Mange, drack lite vin och surrade om allt mellan himmel och jord. Lördagen kom Mari till Sofie, myste där en stund innan jag och Em begav oss till Granloholm för att passa Evve och Theo, en myslördag med andra ord. Vi tittade på smurfarna, när Evve hade somnat så slog jag och Emelie på Wallander - försvunnen, en helt okej film. Där efter sov jag på söta örat.
 
Idag tvättar vi, medans vi väntar på att maskinerna ska bli klara så sitter jag här med Stiftelsen i högtalarna, Em springer runt och plockar... Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med Joel, vad vi hittar på återstår och ser. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback