Every day is a new opportunity
to change anything.


tidsfördriv.

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blåa
2. hur lång är du158 
3. vilken hårfärg har du: mörkbrun
4. långt eller kort hår: långt
5. piercingar i ansiktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: blåa
7. hur lång skulle du vilja vara: 165.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: jag trivs i mörkbrunt!
9. vill du ha kort eller långt hår: långt!
10. skulle du vilja ha piercingar: jag har redan i tungan och naveln, det räcker!

senaste du
11. åt mat: paj
12. drack: cola
13. du fick sms av och vad de stod: Lojz " fick du med dig Willes snutte?*
14. du skrev sms till och vad du skrev du?: "nej, han hade inte någon när jag klev in i bilen, bara zebbe som hade snutte"
16. kramade: Joel
17. kysste: Joel
19. du spyddekommer inte ihåg. 
20. idag: va?

kärlek
21. är du singel: Ja
22. ditt förra förhållande va med: Micke
23. ditt längsta förhållande: 1.5år
24. med vem då: Joakim
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Min första kärlek? Johan.
26. är du oskuld:  nej
27. gillar du någon just nu: Ja.
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 3
29. vill du vara singel: det funkar rätt bra.
30. vill du gifta dig: Nej jag tror inte det
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: -

vänskap
32. den som vet mest om dig: Emelie och familjen.
33. den vän som du har kännt längst: Emelie
34. bara en allra bästa vän? Jag har inte bara En, jag har ju flera.
(vart är fråga 35 då?)
36. en av dina bästa tjejkompisar: vadå EN? .. Emelie, Yvonne och Lojz.
37. som bor långt ifrån digmin syster, farmor och pappa...
38. den du har mest minnen med: Mia och Camilla.
39. bra vän du inte träffar ofta: Mia och Camilla
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: nej


övrigt
41. musiksmak: beror på mitt humör!
42. sport du gillar: hockey 
43. galen eller lugn: jag är en lugn person
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha näää 
46. har du hört att du borde bli modell: nä
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: trosor?
50. vad tänker du på just nu: Att jag vill göra massor av feta tatueringar...... får aldrig nog!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback