Every day is a new opportunity
to change anything.


10/4

Nu när Anders har fixat lite små fel på min dator så kanske jag ska ta tag i bloggningen igen? Jag bjuder på ett inlägg nu iaf. Ja, vad har hänt den senaste tiden? Jag har i stortsätt bara varit med Joel, blivit en traditon att Joel och Patrik har tillbringat sina fredagskvällar och lördagskvällar här hos mig, vilket har varit lika trevlig varje gång. På veckorna har jag inte gjort så mycket, umgåtts lite med Yvonne och gjort massa sjukhusbesök. 
 
Kan väl berätta om den senaste veckan iaf, i fredags så kom Joel och Patrik hit, vi spelade lite kort och drack alkohol. Mycket trevligt! Dom åkte ner på stan medans en annan gick och la sig, i lördags kom dom också hit över dagen och tillbringade den med mig tills det var dags för mig att åka vidare mot Lojz för en utgång, vilket också blev lyckad. Söndagen tillbringade jag hos Malin, tog det bara lugnt tills det var dags att åka hem och brinna av i soffan. Måndagen, ja vad gjorde jag i måndags? Jo jag var med Yvonne och avslutade dagen med en kaffe hos Lojz. Fick en saknad av syster och pappa på kvällen så packade väskan och åkte mot Härnösand där jag kom ifrån idag. Sjukhusbesöket imorse gick bra, nya mediciner som förhoppningsvis ska hjälpa min kropp lite bättre. Annars idag så har jag lunchat med mamma på stan och hängde med henne hem en sväng, behövligt med lite mamma tid! 
 
Där efter åkte jag till Yvonne för lite fika, glass, kaffe och kakor blev det. Stor pojken Joachim blev 10 år igår! För en stund sen landade jag i mitt lilla kryp in, musiken är kvar i öronen och funderar på vad jag ska göra för mat? Kanske en sallad bara, lätt lagat och går nog ner i min mage. Ikväll funderar jag på att åka tillbaka till Yvonne, gå och sola eller hitta på något annat roligt. Imorgon blir det återigen ett sjukhusbesök, men denna gång är det mamma. Hon ville så gärna att jag skulle följa med och vad gör man inte för sitt eget kött och blod? Men innan sjukhuset så ska jag dra på mig badkläder och simma bra många längder på himlabadet med syrran, beach 2013 här kommer vi! 
 
Nej, en rök och göra lite sallad på det här så. (Och ja, min trogna lilla blogg läsare, jag ska börja blogga mer nu :D)
 
Men ni kan ju få några bilder att glåma på tills nästa inlägg kommer, PUSS!
 
    
    
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback