Every day is a new opportunity
to change anything.


29/10

Hallå där! Nu är helgen över och jag har haft en bra helg. I fredags hängde jag med Joel,som slutade med några glas vin och en sväng på krogen. I lördags hängde jag med fina systrar och Yvonne som slutade med grogg och shots och en sväng på Aveny. Igår var jag med Jim och Mari hela dagen, där efter ett besök hos syrran och sedan åkte jag till granloholm och hade söndagsmys med Malin. Dock däckade vi nio båda två.
 
Idag är jag rätt utvilad förutom att knät gör förbannat jävla ont, sitter hos Yvonne nu efter ha varit på Gilleberget och undersökt knät. Återbesök på Onsdag. För er som inte vet så åker jag hem till pappa idag, har inte sett människan på över 1 månad så det ska bli himla roligt. Älskade papi! Nu ska jag tvinga upp Yvonne ur sängen så hon kan ta en cigg med mig. Hörs ikväll. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback