Every day is a new opportunity
to change anything.


*

 
"Nu börjar jag känna känslan igen, om och om igen.
Den ligger inte där den borde, den ligger på fel plats.
Och det bränns igen, och allt för många gånger har jag haft såhär.
och inte kunnat se, se vad jag egentligen kunnat se.
Det svider fortfarande i mina ögon.
Jag vill kunna drömma sådär igen,om att vara fri, fri på ett bra sätt.
Tänk om det fanns mirakel, ett mirakel att känna sig fri.
ena stunden står jag där och kan inte förklara,och andra stunden
ser jag fortfarande dig ha en chans här.
Man måste kunna tro, tro att det går rakt upp och inte i sidled.
Att cirkeln går rakt upp istället för runt,
att fortfarande titta upp och bli bländad kring ögonen"



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback