Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Bowlingen var trevlig med mycket skratt, Jim fick ta hem vinsten denna gång, Kenni kom 2a och jag 3a, Mari fick den stora äran att komma sist ;) Mycket roligt var det! Efter bowlingen kom Ante och hämtade oss, skjutsade hem Kenni, Mari och Jim. Och sedan rullade vi mot skogen, Häggdånger så jag fick åka hem till pappa. Tack snälla Ante för skjutsen! :) Var hemma vid halv nio ungefär, sen dess har jag och pappa druckigt kaffe, skrattat och haft strömavbrott några gånger så vi fick tända ljus över hela nedervåningen, mysigt värre.. Vi passade även på att ta en varsin powernap medans vi väntade på att strömmen skulle komma tillbaka, så nu är den här :)
 
Nu tänkte jag chilla här lite med lite godis innan det är dags att krypa ner i sängen, imorgon är det massor att göra!  Men detta var min fredagkväll, en mysig och mörk kväll! Hörs när vi hörs. Peace 
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback