Every day is a new opportunity
to change anything.


9/11

Jag har totalt tappat lusten till att blogga.... Jag har inte gjort något speciellt det senaste dagarna, varit för det mesta med Malin. Skrivit in mig på Komvux har jag också gjort, nu ska jag bara skicka in om vilken kurs jag vill läsa.. Just nu sitter jag i tv-rummet hos pappa med Emelie mitt emot mig. Igår var det tårtkalas för pappa blev hela 48år, idag tänker vi inte göra ett skit. Jag har diskat så det är fint när pappa kommer hem, varit ute och letat Affe har vi också gjort som vägrar komma hem tydligen.. 
 
Ikväll ska vi bara mysa, spela kort och äta massa gotta. En sådan kväll behöver vi! Tillsammans. Nej nu ska jag ta mig en rök och göra upp en brasa med eld. Hörs när vi hörs. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback