Every day is a new opportunity
to change anything.


30/11

Jag ger upp det där med 30dagar, eftersom jag nästan aldrig har tillgång till dator....Jag bloggar när jag kan och har lust helt enkelt! Dom senaste dagarna har jag hängt med Malin en hel jävla del och jag älskar det. Igår tittade jag på lägenhet OCH JAG FICK DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur jävla underbart är inte det? Från att ha varit inneboende i 1 år så får jag ÄNTLIGEN mitt egna. :D så jäkla glad! 
 
Just nu sitter jag hemma hos pappa, bestämde mig för att ta bussen till Härnösand igår för att umgås med Mia och Camilla, vi hade myskväll med chips och dricka och massa snack, tittade lite på Fråga Olle också. Ikväll blir det bowling med Mari, Jim och Kenni. Jag ska äga ut dom! Får se om jag blir kvar i stan inatt eller om jag lyckas ta mig hem till pappa. Det kommer bli en bra fredag iaf! Sen får vi se vad resten av helgen blir, packa ihop rummet iaf. Jag har nog aldrig varit såhär glad, packa ihop sina egna saker i kartonger och sedan packa upp dom i MITT hem! :D jisses... så glad! - Nu kan jag leva igen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback