Every day is a new opportunity
to change anything.


25/11

Ännu en helg i livet är över, i fredags chillade jag efter jag lagt pojkarna tills Lojz kom hem då blev det en film innan det var dags attt gå hem och krypa under täcket. Igår var jag på stan med Wille, Simon och Pia för att glo på lyslördag som var jätte mysig! Drog där efter på mig partykläderna för att åka iväg på konsert, Mange Hellberg! Helvete vad grym han var.. en jävla stjärna! Kände gråten i halsen när han sjöng Christer P, (så som jag säger.. Mammas låt) det bästa jag sätt på länge!
 
Förfesten höll till hos Lojz innan vi drog vidare till Dallan för lite alkohol, kvällen slutade med att jag hamnade i Granloholm och fick sova brevid Malin. Idag har jag hängt hos Anders med Linus, Yvonne och Freddan. Käkat pizza och skrattat innan jag tog bussen hem. Nu väntas en dusch och sedan åka tillbaka till Granloholm, (hej jag hatar att vara ensam....) 
 
Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback