Every day is a new opportunity
to change anything.


20/11

I helgen har jag hängt med Joel, så det har varit en bra helg. Igår hängde jag med Malin, käkade middag hos henne och bara myste på innan jag fick skjuts hem, tog en kvälls kaffe med fina vänner innan jag tog mina små ben och travade hemåt för att se film. Blivit väckt tre gånger imorse, men nu är jag uppe... Ska snart göra mig ordning och trava bort på ett möte som jag hoppas går helt okej. Senare ska jag åka iväg på Dollar med Sussie. 
 
Kvällen tillbringar jag nog med Malin, som vanligt. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv. Älskade syster! Nej nu är det dags att dra på sig kläder och ta bussen, tänkte bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. Hörs när vi hörs. Peace
 

 


Anonym

<3 Love yoo too my babe <3

2012-11-20 / 23:17:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback