Every day is a new opportunity
to change anything.


14/11

Klockan är över tolv och har en ny dag med ett nytt datum.. Igår kom jag hem från pappa, åkte till Lojz och passade Zebbe och Wille medans Micke jobbade, därefter en kaffe hos Micke innan det var dags att åka vidare till Granloholm för att umgås med Malin, därför jag även övernattade.. Idag har jag umgåtts med Lojz, en kaffe på stan och en kaffe hos Anders. 
 
Jag har även hunnit med ett besök hos mamma, en snabbis. Åt middag hemma idag för första gången på 1 månad kanske. Mysigt var det! Jag gav mig ut på en promenad efter middagen, skönt att få rensa lite tankar med musik och lång promenad, därefer åkte jag tillbaka till Granloholm för att umgås med Yvonne som var barnvakt åt Jeanettes barn, hann även med att träffa Malin en sväng. Avslutade denna kvväll med en kaffe med Lojz och Micke. 
 
Sitter nu hemma i köket med Flo rida i öronen, ska försöka gå och lägga mig snart.. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta här ett antal timmar till. Hörs när vi hörs, peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback