Every day is a new opportunity
to change anything.


11/11

Söndagen är snart slut och helgen lika så.. Kom till pappa i torsdags för att fira honom på sin födelsedag, där han fick en whiskey av mig, trisslottor, blomma och massa annat smått och gott. På kvällen spelade jag och Emelie mesta dels kort och jag vann och hon försvann.. HEHE! Fredagen tillbringade vi med att hugga ved så det stod härliga till, kvällen mumsade vi på chips och dipp och ännu mer kortspel. 
 
Lördagen hjälpte vi pappa och renovera under trappen, insolera och lite sådant. Inte klart ännu, men vi slipper frysa sen iaf. Kvällen tillbringade vi framför varsin dator och spelade songpop, som jag verkligen suger på.... Avslutade kvällen med några avsnitt av Andra Avenyn innan mina blåa ögon sa upp sig. Idag har det varit fars dag, mer paket åt pappa. Idag fick han ett brev, en mugg som det står pappa på samt godis. Glad blev han! Farmor, Kenni och Mari var här och fikade med oss. Mycket trevligt! Ja vad har vi annars gjort idag? Jag och Emelie slängde ihop nå varma mackor som satt fint i kaggen till middag, annars har vi bara hängt framför varsin dator... Nej, vi har inget liv. För det går inte att ha ett liv mitt ute i skogen. 
 
Just nu sitter jag med musik i öronen, chillar och kollar runt. Jag ska väl snart gå och borsta tänderna och sedan packa, imorgon återvänder vi till Sundsvall. Innan ögonen ska slås igen så ska jag se några avsnitt av Andra Avenyn. Men, vi hörs när vi hörs. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback