Every day is a new opportunity
to change anything.


sista kvällen hos pappa

Snart är denna dag också över, en slapp dag har det varit. Har haft min fina tremänning på kaffe rep, snackade om allt mellan himel och jord. Vid halv fem då pappa kom hem så lagade jag middag åt oss två, idag fick det bli pasta och köttfärs sås som satt fint som fan i kaggen, när middagen hade smält så drog jag mig ut och klippt gräset på baksidan, fint som fan blev det! 
 
Nu har vi besök av pappas kompis på kaffe, men jag har proppat in hörlurar i öronen med skön musik. Senare ikväll blir det kanske skjutning av luftgivär, en fin kväll med bra underhållning med andra ord. Det blir även hopp i säng tidigt ikväll, imorgon åker jag med pappa till stan och umgås med farmor över dagen, men ska även hinna med att träffa Mia en sväng, samt gå till Jeanette. 
 
Jag har även suttit och pratat med mina vänner här i Härnösand, Micke och Linda. Jag tycket det är helt otroligt att mina vänner här i Hsand finns kvar, jag pratar aldrig med dom, träffar dom aldrig. Men ändå finns dom där? Inte längre bort än ett samtal. Det kallar jag, äkta vänskap. Tack för att ni finns! Och alla minnen som vi delar, ska vi så  småning om bygga upp, nya och fina minnen. 
 
Kanske slänger in ett inlägg imorgon innan jag åker, Ses imorgon Sundsvall. peace
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback