Every day is a new opportunity
to change anything.


29/12

Hallå där! Igår kom Emelie som sagt, vi drog en spontan utgång som slutade som den slutade.. Men roligt hade jag iaf! Idag har jag hängt med Zebbe och Wille medans deras föräldrar har jobbar rövarna av sig, mina fina grabbar <3 som jag älskar dom!!!

Just nu sitter jag i lassos soffa och dricker grogg, jävulst mumma!! Imorgon ska jag hänga med mina små grabbar igen, även tatuera mig!!:D mot kvällen åker jag till mamma och kramas, <3 jag ber dig bra stark!! Ännu mer stark! Jag älskar dig, oavsett!

Nu tänker jag fortsätta vara lite, bara lite social med mina fina vänner! Återkommer. Peace

P.S, jag älskar min fina extra syster Malin Johansson, <3 alltid vi. Alltid!!!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback