Every day is a new opportunity
to change anything.


12/12

Precis tryckt i mig en god frukost med tända ljus, nu spelas musiken i öronen i väntan på att få göra sig ordning och åka iväg mot sjukhuset för att träffa min fina syster Mari, hon skulle göra något besök och därefter passar vi på att gå förbi mamma och kramas. Vi bestämde även att ta en runda på stan och kika lite. Jag hade tänkt åka hem till pappa idag, men mina pengar tillåter inte det och en massa möten med AF väntas.. Så, blir inge Hägga för min del inte. Mange Hellberg ska forsätta spelas i mina öron tills det är dags att kamma huvudet och he lite färg i ansiket. Sköt om er! Peace
 
Grattis på 22års dagen, älskade bror.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback