Every day is a new opportunity
to change anything.


mina fina.

Mina fina, älskade och bästa vänner. Som ett litet bananskal gled ni in i mitt liv och gjorde det till något bra. Ni får mig alltid att skratta, ni får mig att må bra, ni får mig lycklig. Att få dela det mesta med er är det bästa som finns. Alla skratt, minnen, samt alla misstag som vi tagit oss igenom tillsammans, det dåliga gjorde vi till något bra. Jag är så glad som har er, ni förstår nog inte hur glad jag är som har er i mitt liv. Ni hjälper mig genom det mörka samtidigt som jag försöker hjälpa er. 
 
Om orden räckte till så skulle jag förklara vilken stor betydelse ni har, jag mår så bra i erat sällskap. Dessa minnen som vi redan har hoppas jag utvecklas och blir fler. Nu har vi nästan tillbringat en hel sommar tillsammans, ute kvällar, kaos, skratt och tårar. Jag är glad, gladare än gladast som har er. Ni är bäst! Tack för att ni finns, mina fina. 

  
 
Emelie, Lojz och Yvonne. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback