Every day is a new opportunity
to change anything.


5/8

Nu är ännu en helg i livet över, jag har haft en bra helg. I fredags blev det go middag hos syrran med Yvonne, som slutade med utgång. Hängde på Dallan och avslutade med efterfest i Skönsmon där jag även tillbringade min natt. Igår åkte jag ut till fläsian med syrran för att lämna barnen hos deras farmor. Drog mig sedan en dusch och fixade till mig i Ortviken. Micke kom sen och hämtade mig och Mari. Mari lämnade vi med små pojkarna som hon skulle vara barnvakt åt. Jag drog mig vidare till Micke där Lojz skulle ha party, kvällen började segt och slutade bra!
 
 
Som sagt så bor jag för tillfället hos Yvonne, vaknade upp här imorse med ett hängande huvud. Idag har vi varit ute i hela dagen, blev en lång promenad till syrran för att hämta mina saker där, nu står Yvonne och fixar middag som kommer bestå av torsk, potatis och ägg sås. Mums! Ikväll ska jag och soffan hänga fett. Imorgon kommer min super mega jävla vän, Emelie. Som jag längtat!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback