Every day is a new opportunity
to change anything.


3/8

Dagarna hos pappa är nu över för denna gång, känns rätt tråkigt att behöva åka härifrån. Men mitt hem är ju nu mera Sundsvall. Igår gav jag mig ut på en lång promenad ner till hamnen, satt och lyssnade på skön musik och kollade ut över havet. En riktigt skön promenad var det, pappa hade gjort klart kaffe då jag klev innan för dörrarna så vi hade kafferep. 
 
Gav oss sedan ut på en raggar tur med bilen ner till grannen för att hälsa på. Sedan satt jag mestadels vid datorn och kikade runt. Nu har jag vaknat för en stund sen, packa står på schemat idag.. Hur jag ska få med mig alla saker härifrån från födelsedagen är ju helt omöjligt, men jag får försöka! Min fredag kväll kommer bestå av mys middag med min fina älskade storasyster, jisses vad jag älskar henne. Jag kommer få en fin kväll! 
 
--
Big girls don't cry.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback