Every day is a new opportunity
to change anything.


28/8

Idag blev det ingen skola, allergi chock och ont i halsen.. Jag vill inte bli sjuk.. Idag har jag och Yvonne bara tagit det lugnt, tog oss en lugn prommis ner på Willys och handlade det som behövdes. Jag slängde ner en hårfärg och hoppas på att det inte blir svart denna gång. När vi kom hem så tryckte vi oss majskolvar som satt fint som snus i kaggen, just nu går Yvonne runt och torkar alla listor och jag tänkte slänga i färgen i skallen.
 
Ikväll blir det lugnt, jag tänkte dock åka hem till Nacksta en sväng och hämta post och vattna blommor, efter det.. Ligger jag i sängen till en film och somnar sedan som ett litet barn!
 
--
Ge mig en lägenhet så jag kan åka och hämta min fina vän Emelie och hennes saker.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback