Every day is a new opportunity
to change anything.


2/8

Första dagen som 22 åring. Jag hade en helt underbar födelsedag igår, jag fick allt jag önskade mig plus lite där till. När alla gäster hade varit på tårta så fick jag skjuts av farmor och Kenni till Äbro, där alla mina gamla vänner skulle vara samlade vilket dom var. Kvällen var jätte trevlig enda tills den spårade ur, tur man har fina vänner som kan köra bil. Tack för skjutsen Veronica! :) Jag och Mia gick på minikrogen och drog i oss en ost och skink macka innan vi travade hemåt mot henne. Innan det var dags att krypa under täcket så drog vi oss ett par skratt, ååååh vad jag gillar mina vänner allstå! 
 
Vaknade vid nio av att jag knappt kunde andas, (allergi chock) mot hennes katt. Käkade frulle innan det var dags för Mia och åka till Sundsvall för att sätta i sitt nya hår, så jag tog mig en promenad till Linda för att umgås med henne. Vi gjorde lite lunch och snackade om allt mellan himel och jord. Vid halv två tog jag bussen hem till pappa igen där jag  befinner mig nu, skulle egentligen ha åkt hem till Sundsvall idag men jag vill va med pappa en natt till så jag stannade. Kvällen kommer nog bestå av en lång promenad i skogen och tv tittande. En bra kväll med min fina pappa med andra ord! 
 
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback