Every day is a new opportunity
to change anything.


26/8

Hallå där! Nu har jag tagit mig lite tid att skriva vad som hänt under veckan och helgen som varit. I veckan har jag bara gått i skolan och umgåtts en hel del med min syster och mina fina syskonbarn eftersom Yvonne svek mig och drog till Småland för att barnen hennes skulle få leka av sig lite. 
 
I fredags blev jag bjuden på middag av J, det blev lite film och chips. Lätt den mysigaste fredagskvällen på riktigt länge, slutade med att jag sov över. Vaknade runt halv 10, chillade lite på uteplatsen innan det var dags för frukost, go frulle! Vid 13 tog jag mig en promenad till preem macken för att få skjuts till Härnösand av Christer, riktigt snällt! Så det tackar jag för. Väl på hemmaplan så hoppade jag av hos farmor, tog mig en sväng på stan för att kolla på marknaden som varit här i helgen, bara skit som vanligt.. 
 
Och väl hemma på byn, Barsviken. Så var det bara att dra på sig party kläderna, det vankades lysparty nere i hamnen, och oj så mäktigt det var! Så jävla fint. Jag fick även sällskap av mina fina tremänningar Fredrik och Niklas och deras trevliga kompisar. Jag hade en riktigt fin kväll med pappa, farmor, mer släkningar och vänner. 
 
Vaknade runt 12 idag, av att Affe kom och gosade ner huvudet i nacken på mig, gulle kissen våran. Nu ligger en god frulle och myser i min kagge, jag tänkte göra mig ordning om ett tag och ta mig en promenad ner till hamnen, farmor sitter och chillar i sommarstugan, de är väl aldrig fel och ge henne lite sällskap. Kort spel och skitsnack. De låter som en bra idé såhär på en söndag, idag får hon middag hos oss också. Lax och potatis har pappa bestämt att de blir idag. Dags för en rök och dusch. Återkommer! Och, återvänder inte hem till Sundsvall idag, en extra dag/natt under samma tak som pappa tackar jag aldrig nej till. Fina pappa.
 
 
  
   



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback