Every day is a new opportunity
to change anything.


21/8

Hej! Egentligen har jag ingen lust och skriva någon inlägg, har varit typ kommunens deprimeraste person hela dagen. Kan de bero på att Yvonne har åkt flera hundra mil ifrån mig och kommer hem på söndag? Ja, jag vet inte. Idag har jag iaf varit i skolan, gick galant.. Trots mitt humör så har min fina klass fått mig att skratta. Idag fick vi svara på massa frågor som rörde oss själva, jag fick lära mig mycket faktiskt, om mig själv. Saker som jag inte ens har tänkt på tidigare. Efter skolan mötte jag upp Lojz, vi tog oss en rejäl god lax macka på Åhlens café som satt fint i min kagge, samt två koppar kaffe. Där efter drog vi en solning på Två bleka kompisar. 
 
 
Vi hamnade sedan hos Micke för kaffe och middag, tack för det! Tog bussen till Skönsberg för att hämta lite saker hos Yvonne och sedan trava bort till syster och Mange. Här har det bjudits på äppelpaj och kaffe, slängde mig i en skön dusch och tog sedan min medicin som gör mig så småningom lite friskade, hoppas jag. Strax ska gaddarna bli ren och fräsch sen är det hopp i säng. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback