Every day is a new opportunity
to change anything.


20/8

Första skoldagen är över och det gick hur bra som helst, vi fick lite info om kursen och en rundvandring. Det är nog första gången på alla dessa år som jag gått i skolan som alla i klassen klickade med varandra allra första dagen, jag har fått en fin liten klass. Vi kommer nog få grymma veckor tillsammans! Efter skolan tog jag bussen till Lojz för kaffe och lite skit snack. Därefter tog jag bussen till stan för middag med syrran, barnen och Pia. Donken mat satt riktigt fint i min kagge!
 
Sitter nu i mitt andra hem, hos Yvonne vill säga och njuter efter ha plaskat kroppen i badkaret. Ska strax kamma håret och bege mig mot mamma för en kaffe och sedan troligtvis vidare till Lojz för ännu mer kaffe och skit snack. Min fina vän!!! Imorgon är det skola igen, så ikväll blir det en tidigkväll.. Nu är det dags för en rök och sedan trava. Peace!

Bjuder på en bild på en trött tjej imorse.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback