Every day is a new opportunity
to change anything.


19/8

Ännu en helg i livet har passerat, i fredags kom vi hem efter 2 dagars bil åkande. I fredags blev det fest hos Yvonne, dock gick jag och la mig vid 23, död som jag var.. Somnade med telefon på ansiktet efter ha spelat spel, vaknade utvilad på lördag och begav mig mot Selånger med syrran och barnen, travade runt där i värmen ett par timmar innan det blev en grogg hos Yvonne för att sedan åka ner igen, massa karuseller så huvudet snurrade av sig själv. Men kul hade vi! Väl hemma igen så blev det en korv macka och sedan åkte jag hem till Nacksta och sov. Somnade som ett litet barn.
 
Idag kidnappade jag Wille hos Lojz, tog med mig han till Selånger för lite karuseller, därefter åkte vi till syrran och lekte mer. vid 17 blev Wille hämtad och jag hamnade hos Yvonne där jag befinner mig nu, med en kagge proppfylld med kina mat som satt fint som snus. Ikväll blir det en tidig kväll, för nu är sommarlovet slut. Imorgon bröjar jag skolan, folkhögskolan. Känner mig riktigt peppad faktiskt, jag ska läsa en kurs som heter motivation. Det kommer nog gå galant! - Jag tror på mig själv.
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback