Every day is a new opportunity
to change anything.


13/8

Helgen är över och Emelie har åkt hem, sjukt tråkigt. I helgen har jag festat med fina vänner, även om det varit mycket kaos så har jag haft rätt trevligt. Gårkvällen tillbringade jag med Micke med film, imorse blev det ett besök på sjukhuset för undersökning som jag får svar på på torsdag. Nu befinner jag mig i mitt andra hem, hos Yvonne vill säga.Vi har delat lite prat, druckigt kaffe och nu lyssnar vi på musik. Eftermiddagen tillbringar jag hos Micke för middag, vad kvällen har att erbjuda det märks.. Nu ska jag ta en rök!
 
(hittade en gammal bild på mig och Mari, samt en gammal bild på mig och Lina, mina fina systrar!)
--
 
--
(bilder från helgen)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback