Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Snart är sista kvällen hos pappa över för denna gång, får ont i magen då jag vet att jag kommer sakna honom så oerhört imorgon då jag har åkt hem. Blä, att hejdå kan göra så ont.. Milen är inte lång, men tänk om det hade varit meter istället. Då hade jag aldrig saknat honom, fina lilla pappa. Jag har haft en trevlig kväll iaf, farmor kom hit och åt mat med oss, när maten var smält så spelade vi lite kort och självklart vann jag ;) Kung på 500! Nu chillar jag och pappa i soffan innan det är dags för att krypa ner i sängen, för mig på övervåningen och för pappa på nedervåningen. Jag kommer sova som en gud inatt, renbäddad säng och ny duschad. 
 
--
shup up and sleep with me.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback