Every day is a new opportunity
to change anything.


18/5

Nu sitter jag här igen, en måndag morgon redo för att snart gå till jobbet. Lika lycklig som jag var igår. Förra veckan hämtade jag äntligen ut mina nya glasögon så jag slipper huvudvärk och migrän anfall som har varit ofta den senaste tiden. Och jag älskar mina nya brillor! Tänk att jag ser varenda liten detalj av denna värld nu och inte visste jag att den var såhär underbar.

I helgen har jag och Joel bara tagit det lugnt, haft film kvällar och gosat. Igår hade vi städ dag som tog på krafterna hos oss båda men nu är det riktigt fint. 

För övrigt har det inte hänt så mycket i mitt lilla fina liv. Längtar till fredag gör jag också, då är det Vincent helg. Äntligen ❤️. Nu är det dags att göra sista rycket sedan trava mot jobbet. På återseende! 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback