Every day is a new opportunity
to change anything.


16/11

Vilken mys helg alltså! Fredagen tillbringade jag dagen på jobbet och fick som vanligt se nya saker som barnen har för sig, sockerkakan som vi bakade var en upplevelse och god blev den också. 

Väl hemma från jobbet åkte jag ut till Birsta med syrran för att handla in helgens go saker från Willys. Red curry kyckling fick bli våran middag innan vi dukade upp bordet fullt med go saker och en film. Utvilad och glad vaknade vi på lördags morgonen, stan fick leverera våran lunch och middagen fick bestå av tända ljus, havs saltade/peppar potatis, och fläskfilé, en godsallad och olika såser. Mycket gott! Resten av kvällen låg jag i Joels famn och glodde på film. 

Idag är vi bort bjudna på middag hos Joels mamma, alltid lika trevligt! Imorgon är det en ny vecka igen, en jobb vecka. Men man kan ju inte annat än längta, jag har ju garanterat världens bästa jobb! 

- jag har aldrig varit lyckligare. 
Jag fick det bästa, ❤️ min Joel. 








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback