Every day is a new opportunity
to change anything.


12/7

Övernattade som sagt hos syrran och barnen inatt, vid halv tio slog mina ögon upp och det var dags för morgonkaffe och vänta in Evelina som skulle hänga med mig och Simon idag, vi åkte bort till Nackstabadet och plaskade idag. Varmt och härligt. Bränt sönder ryggen och axlarna har jag lyckats med också. Efter badet så tog jag med mig Simon hem och har haft lördagsmys, myst med godis och massa annat gott och när han fick bestämma tv program så blev det golf........ (inga kommentarer) efter en dusch så ligger han nu i sängen och pratar med sig själv och somnar förhoppningsvis, imorgon ska vi plaska i deras pool på gården istället för att åka nånstans. Då får man ju också umgås med alla andra samtidigt. 
 
Sedan kommer Joel och äter middag med mig innan hans sista jobb natt börjar, imorgon är även min sista semester dag så då får man passa på att mysa lite. Just nu sitter jag här och glor lite på facebook med skön musik i öronen, ska nog krypa ner under täcket snart jag med.. Trött och slut i kroppen efter flera dagar i solen och självklart glömmer man bort att dricka vatten. Äh, nu ska jag inte skriva något mer oviktigt. Adjö!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback