Every day is a new opportunity
to change anything.


11/7

Vilken fantastisk vecka jag har haft med Joel, bara massa ute mys i solen, båt åkning till Tjuvholmen, myst på stan med god mat och dryck. Idag var Joels fri vecka slut och han har återgått till jobb, så jag passar på att myser med syrran, Mange och ungarna i helgen. Idag har jag, syrran och My varit hos mormor och hälsat på, annars har jag bara myst med Joel, ätit en god middag innan hans jobbnatt började. 
 
Jag tog sedan en promenad till syrran, badade med ungarna och myste på i solen. Nu sover dom sen några timmar tillbaka, syrran och Mange är på stan och ränner och jag har myst ner mig på nedervåningen med musik i öronen och isvatten. Imorgon vankas det bad i Nacksta med Simon och Evelina, sen ska jag passa på att sno Simon som min sov kompis, lite moster tid är alltid behövligt. 
 
världens finaste vänner, er älskar jag.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback