Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Kan fortfarande inte riktigt släppa att 2014 snart är över.. Detta år har gett mig mycket lärdom, besvikelse men också mycket glädje. Det som jag förlorat har gett mig mycket lärdom, man ska inte släppa in nya som gamla människor så lätt på livet. 

Jag har inte bara mött besvikelse, mycket glädje, som min Joel ❤️ människan som ger mig den trygghet en människa förtjänar, ärlig och omtänksam. Honom tänker jag aldrig släppa! Min familj har gett mig lika mycket stöttning som alla andra år, årets julafton var precis lika bra som förra året, jag fick allt jag önskade mig plus lite till, och framförallt en nykter julafton från alla håll och kanter som en julafton ska vara. 

Mitt jobb har gett mig ljusare dagar om livet, dom underbara människorna som jag lärt känna, som har fått mig att skratta så magen värker, man kommer dit med ett leende på läpparna, man går hem med ett ännu större leende på läpparna för att man är så glad över att fått tillbringa dagen på jobbet med fina barn och underbar personal. 

Jag har både förlorat och vunnit tillit, dom som suger energi kastar jag fortfarande längre och längre bort. Jag har få människor i livet, men jag har tammefan dom bästa! Jag är glad över året 2014, men jag är rätt säker på att 2015 kommer bli snäppet bättre. Så mycket planer, feamtidsplaner, mycket att längta till. Det här kommer bli så jävla bäst, ❤️ jag längtar!

Tack 2014 för allt du gett mig, nu drar jag mot 2015 för ännu bättre tider. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback