Every day is a new opportunity
to change anything.


25/8

Helgen har bestått enbart av massa födelsedagsfirande av Joels morfar och bror. Kvissleby bjöd på otroligt god fiskgryta och gott vin. Igår degade vi hemma bara, jag låg mestadels i sängen med stängda ögon. Idag har vi uträtt ett ärende såhär 3,5år efter. Men huvudsaken det gick bra och de gjorde det. Ett problem mindre känner jag. 

Jag gjorde ordning en god lunch till oss båda när vi var på hemmaplan igen, annars har vi bara myst framför massa olika filmer. Ikväll åker vi hem till mig igen, imorgon är det dags för jobb både för min och Joels del. Ledigheten är över och dags att återgå till en vardag. 

Annars då? Jorå jag mår bra och livet är mer en toppen. Totalt jävla lycklig är jag! - jag har dom finaste människorna i mitt liv. 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback